Search

Poll

Cat timp petreceti la sala?
 

De ce nu se vad abdominalii? 

De ce nu se vad abdominalii?

Mai multi colegi de sala imi spun, in ultimul timp, ca ceva nu merge, in ceea ce priveste antrenamentul pentru abdominali. Desi trag tare, imi spunea unul dintre ei, si chiar fac febra musculara la abdomen, nu se vad cubuletele, ca la baietii din poze! Oare, trebuie sa fac alte exercitii sau

sa fac si mai multe abdomene, se intreba el?

Auzind aceasta poveste, cu abdomenul recalcitrant, care nu vrea sa ia forma celor 6 patratele, am inteles ca multi nu realizeaza care este problema, de fapt!

Exercitiile pentru abdomen sau "abdomenele", cum sunt numite in limbajul salilor de fitness, au rolul de a intari musculatura abdominala. Niste abdominali in tonus vor contribui la stabilitatea coloanei vertebrale, vor proteja si vor trage putin catre inapoi organele din cavitatea abdominala.

Daca introduceti, in mod consecvent, in rutina dvs. exrcitii precum crunch-ul din culcat, ridicarea picioarelor sau a genunchilor din culcat sau din atarnat la bara etc, va veti construi niste abdominali puternici. Numai ca acestia s-ar putea sa nu fie vizibili!

Cauza o constituie faptul ca zona abdomenului si a taliei au fost proiectate, ca depozite naturale de energie. Acolo se depune grasimea, de indata ce organismul inregistreaza un excedent energetic sau primeste combustibil pe care, datorita momentului nepotrivit, nu il poate folosi. Ma refer la mese imbelsugate, servite seara tarziu ori in perioade prelungite de inactivitate, cum este cea a Sarbatorilor.

Asadar, daca va doriti un abdomen care sa se vada, trebuie sa puneti ordine in dieta dvs. si in programul zilnic, in ceea ce priveste servirea meselor.

Alimantele la care ar trebui sa renuntati sunt: painea si pastele fainoase din faina alba, produsele de patiserie, hrana de tip fast-food, dulciurile, sucurule cu zahar si berea.

Sursa: Fizone


 
joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...